Ar reikalingas garantijos pratęsimas?
Prekės pirkimas su garantija jau nieko nestebina, tačiau garantijos pratęsimas žinomas ne visiems pirkėjams. Tai galimybė pratęsti garantiją ilgesniam laikui, nei suteikta gamintojo garantija. Ką reikia apie tai žinoti?
Lietuvoje galioja dviejų metų gamintojo suteikiama garantija pirkiniams. Jeigu pirkėjai pageidauja, tai gali prasitęsti garantijos laikotarpį. Pavyzdžiui, norite pirkti nešiojamą kompiuterį, tačiau jis labai brangus ir jūs nerimaujate dėl to, kad jis gali po dviejų metų naudojimo sugesti. Tokiu atveju jums bus reikalingas nešiojamo kompiuterio garantijos pratęsimas. Tokiu atveju galėsite pratęsti garantiją ilgesniam laikotarpiui, nei suteikia gamintojas. Pavyzdžiui, gamintojo garantija suteikiama nešiojamam kompiuteriui dveji metai, o papildomai galite pratęsti ją dar penkeriems metams. Taigi, iš viso turėsite net septynis metus ramybės, kad jeigu suges, tai remonto išlaidos bus ne jūsų rūpestis.
Ne visi pirkėjai žino apie tokią galimybę. Iš tikrųjų tai labai gera paslauga, nes leidžia pirkėjams ramiai gyventi, juk dauguma nerimauja, kas bus po dvejų metų, o čia yra tokia galimybė, kaip pratęsimas. Tiesa, ne visi pardavėjai teikia tokią galimybę. Kartais galima rasti tinkamą prekę, tačiau pardavėjas neteikia papildomos garantijos. Tokiu atveju reikia žinoti, kad yra tam tikros bendrovės, kurios teikia papildomų garantijų pratęsimo paslaugas. Tereikia pasirinkti tinkamą ir jūs galėsite pirkti jums tinkamą prekę iš tos parduotuvės, kurioje tokia paslauga nėra teikiama.
Jeigu jums yra reikalingas garantijos pratęsimas, tai suraskite, kas teikia šią paslaugą ir išsirinkti tinkamą. Dažniausiai pirkėjai pasirenka vienerių metų pratęsimą, todėl iš viso turi trejus metus. Du iš jų yra privaloma gamintojo registracija. Kiekviena pratęstos garantijos bendrovė turi savo sąlygas dėl laikotarpio. Kai kurios teikia iki trejų metų pratęstas garantijas, o kai kurios iki trejų metų. Pagalvokite, kiek metų pratęsta garantija jums bus tinkama ir rinkitės tinkamą paslaugos teikėją.
Jeigu dar negalite nuspręsti ar jums tikrai reikalinga tokia paslauga, tai galima pasitarti su pardavėjais ar kitais pirkėjais. Išklausę daugiau nuomonių apie tai, galėsite lengviau nuspręsti. Pavyzdžiui, kai kurie pirkėjai yra įsitikinę, kad buitinė technika genda po to, kai baigiasi dvejų metų gamintojo suteikta garantija. Jeigu ir jūs taip manote, tai pagalvokite apie papildomą garantiją. Jums reikia įvertinti tai, kiek kainuoja prekė ir kiek laiko norite ja ramiai naudotis. Jūsų ramybė dėl remonto išlaidų yra labai svarbi.